Viac informácií o produkte
Moped mpKorado SUPERMAXI 50 efi Euro5 jednosedlo - bez STK
Legendárny moped Manet-Korado sa vracia v novom prevedení Euro5. Od roku 2020 prebiehal vývoj tohto modelu na základe skúseností zákazníkov a predajcov z prevádzky modelu Euro4. Nový model mopedu mpKorado Supermaxi 50 EFI Euro5 je vyvinutý v spolupráci výrobcu, zákazníkov a technikov v ČR a SR a spĺňa už všetky štandardy kvality, ktoré sme po výrobcovi požadovali. Moped je vyvinutý tak, aby vyhovoval zákazníkom v ČR, SR a celej EÚ. Moped je postavený z kvalitných komponentov. Jednotlivé súčasti sú navrhnuté s dôrazom na dlhoročnú životnosť, príkladom môžu byť blatníky z nerezovej ocele.
Vzhľadom na vývoj emisných Euro noriem ide pravdepodobne o posledný model benzínového mopedu, ktorý bude na európsky trh uvedený. Budúcnosť patrí bez emisným strojom. Týmto modelom chceme osloviť tých z Vás, ktorí by radi vlastnili malý, ľahký moped ako bol dovážaný Manet-Korado, alebo moped Babetta s malou spotrebou benzínu, veľkým dojazdom na 1 nádrž až 200Km lacnou údržbou a lacnými náhradnými dielmi, ktoré budú dostupné aj za mnoho rokov.
Novinka pre sezónu 2022/2023 sa volá: mpKorado SUPERMAXI 50 EFI Euro5.
Ide o malý ľahký benzínový moped spĺňajúci prísnu emisnú normu EURO 5. Moped je "jediný naozajstný moped so šlapadlami" na slovenskom trhu!!!
Oproti pôvodnému mopedu Manet-Korado má množstvo výhod a to:
- Nový 4-taktný motor s nízkou spotrebou a vstrekovaním EFI namiesto karburátora, čo oceníte hlavne v zimnom období
- Bez problému štartuje aj v zime
- Spotreba sa pohybuje maximálne do 2L benzínu na 100Km, čo ocenia všetci, ktorí chcú jazdiť za minimálne náklady
- Moped je vybavený tak aby spĺňal predpisy EÚ o premávke na pozemných komunikáciách
- V základnej výbave je vybavený smerovkami, zrkadlami, tachometrom s EFI kontrolkou, spínacou skrinkou a stojanom
- Moped má batériu a elektrický štartér
- Väčšie kolesá (14”) oproti skôr 12” a kvalitnejšie pneumatiky a kvalitnejšie brzdy
- Nové blatníky z nerez ocele
- Nová predná vidlica (silnejšia ako predtým)
- Nový krk riadenia (silnejší ako predtým) moped sa lepšie ovláda a zatáča
- Upravený podvozok – pevnejší a vystužený rám
- Vylepšený rýchlomer presnejší s diódou signalizujúcu závadu EFI systému
- Upravená nádrž paliva, teraz už čerpadlo nasáva benzín až pri dne, a tak je využitá celá kapacita nádrže
- Nový emisný systém Euro5, výkon motora je lepší a stabilnejší a je tu OBD konektor pre diagnostiku a úpravy EFI systému
- Nové LED svetlá predné aj zadné a nové smerovky
- Nerezové riadidlá
- Nový pevnejší hlavný stojan
- Nové kvalitnejšie sedlo
- Nová kvalitnejšia batéria s vyššou kapacitou
Medzi ďalšie výhody patrí:
- Nízka zákonná poistka
- Nepodlieha kontrole STK - raz moped zaregistrujete na malú Registračnú značku a už nikam nikdy nemusíte na kontrolu čo je tiež výhoda oproti malým motocyklom s radením, kde je nutné pravidelne jazdiť na STK
- Keďže radenie má len rozbehovú spojku v oleji, môže ho riadiť každý držiteľ vodičského oprávnenia sk. B, čo pri podobných malých motocykloch s radením a viacerými prevodovými stupňami nie je možné!!!
- Na mopede je možné núdzovo šliapať ako na bicykli
- Lacné náhradné diely
Technické údaje:
Rozmery (délka x šířka x výška):
jednosedlo 1600 x 805 x 1080 mm
dvojsedadlo 1790 x805 x 1080 mm
Rázvor: 1100 mm
Výška sedla: 850 mm
Prevádzková hmotnosť: 68 kg
Najväčšia technicky povolená hmotnosť: 235 kg
Spotreba: 1,9 l / 100 km
Kapacita palivovej nádrže: 3,5 l
Typ paliva: Natural 95
Brzdy: predná/zadná: ručná / ručná obe bubnové
Rozmer pneu: predná/zadná: 2.75 - 14 / 2.75 - 14
Štartovací systém: elektrický CDI / startování nohou
Typ motoru: 4 dobý, jednoválec
Objem: 49 ccm
Výkon: 2,0 kW / 7500 rpm
Dávkovánie paliva: vstrekovanie EFI
Chladenie: vzduchom
Maximálna rýchlosť: 45 km/h
Prevodovka: automat
Batéria: 12V/ 5Ah